Wil jij starten met verkopen op Bol.com? lees dit eerst!
E-Commerce is momenteel ‘Hot’ in veel Europese landen, waaronder Nederland en België, die een aanzienlijke groei momenteel ervaren.
In beide landen is Bol.com de E-Commerce winkel van dit moment.
De markt in zowel Nederland als België is enorm. Dus, hoe kun jij ook meedoen in de markt?
De beste aanpak is om de producten die jij verkoopt aan te bieden op het meest populaire E-Commerce platform in die 2 landen. Dat betekent dat je je productfeed op Bol.com zet en je daar je producten verkoopt.
Waarom Bol.com? Omdat Bol.com met grote afstand de grootste shoppingwebsite in Nederland en België en is met een omzet die 50% hoger ligt dan de eerstvolgende concurrent (Coolblue).
Lees hieronder hoe je start met verkopen op bol.com

Start met verkopen op Bol.com
Bol.com die momenteel meer dan 10 miljoen actieve klanten heeft, (en dat aantal groeit steeds nog per dag) met 2 miljoen (!!) mensen als dagelijkse bezoekers.
Dat is het belangrijkste voordeel van Bol.com – de omvang en het potentieel van de marktplaats, jij hoeft dus geen zorgen te maken over de website of dat je betaalde advertenties op moet zetten ;). Er zijn echter nog meer voordelen.
Ten eerste biedt Bol.com een reeks extra services aan waarmee verkopers hun producten volledig kunnen optimaliseren. Dit omvat het leveren van diensten waarbij Bol.com de verzending van je producten afhandelt.
Het is ook mogelijk om een Bol.com verkopersaccount aan je interne verkoopsysteem te koppelen, en het biedt een partnerdienst die verkopers kunnen gebruiken om antwoorden op vragen te krijgen, evenals voor ondersteuning en advies.
Wil jij weten hoe je eigen Winstgevende E-Commerce shop kunt starten? In deze video gaan we je laten zien hoe je met 1 product €10.000 kan verdienen op Bol.com

Bol.com Partnerprogramma
Bol.com heeft ook een (alternatief) partnerprogramma dat het Bol.com Partnerprogramma noemt. Er staat meer dan 30.000 aangesloten bedrijven die producten promoten op hun website, inclusief alle producten die jij als deelnemende verkoper aanbiedt. Net als bij alle andere partnerprogramma’s vergroot het Partnerprogramma van Bol.com het bereik van zowel het hoofdplatform als, in potentie, jouw individuele producten. Met andere woorden: het helpt kopers te vinden voor de producten die jij verkoopt.

Bol.com Advertentieprogramma
Tenslotte biedt Bol.com verschillende advertentieopties aan om de zichtbaarheid van de producten die je verkoopt te vergroten.
Dit omvat banner advertenties en gesponsorde producten.
Je kunt zelfs adverteren in een Bol.com (online) magazine, zoals Stylemagazine, Techmagazine of Homemagazine. Ze hebben een gecombineerd lezerspubliek van bijna een miljoen, maar de echte kracht van deze (online) publicaties is dat ze zijn gericht op klanten die geïnteresseerd zijn in jouw producten. Ook gerichte mailingcampagnes, deze gebruiken klantgegevens van Bol.com
Lees ook:
Affiliate Marketing:
Lees hier de uitgebreide Review over de ‘Affiliate Marketing Revolutie’
Wie is Jacko Meijaard eigenlijk?
E-Commerce:
Lees hier de uitgebreide Review over de ‘Bol Masterclass’
Wie is Jia Ruan eigenlijk?
Starten met E-Commerce?
Hoe start je met verkopen op Bol.com?
Social Media Marketing Agency:
Lees hier de uitgebreide Review over de ‘Agency Masterclass’
Lees hier de uitgebreide review over de SMMB Masterclass van Boyd Hoek
E-mail marketing
Lees mijn uitgebreide review over Enormail
Google Ads
Lees hier de uitgebreide review over de SEA Masterclasses van Matthijs Beumer
Wil je weten wat Google Ads is? Lees het hier
Overig:
Wie is Team Unstoppable?