Hallo en welkom op de Uitgebreide Review van de ‘SEA Masterclasses’
Waarschijnlijk ben je op zoek of geïnteresseerd in de ‘SEA Masterclasses’ van Matthijs Beumer, of niet?
Dan zit je hier op de juiste pagina want ik ga samen met jou even doornemen wat of de ‘SEA Masterclasses’ allemaal te bieden heeft, en de belangrijkste vraag natuurlijk: is het de moeite waard? En wordt het allemaal beloofd wat je krijgt?

Inhoudsopgave
Wie is Matthijs Beumer?
SEA Masterclasses is opgericht en gestart door online ondernemer Matthijs Beumer.
Matthijs is al vanaf 2014 full-time bezig met Google Ads en is daarom ook een echte ‘specialist’ met online adverteren.
Hij is tevens ook mede-eigenaar van Team-Adis. Zijn streven is ook om zoveel mensen mogelijk te helpen bij het creëren van een online inkomen door middel van Webshop of E-commerce.
In de SEA Masterclass community zijn er 4 coaches ook actief die gezamenlijk meer dan 1000 studenten en ondernemers hebben mogen helpen.
”De afgelopen jaren heb ik me volledig gericht op het fenomeen Google Ads. In die jaren heb ik de techniek helemaal uitgekiemd en veel successen kunnen vieren.
Matthijs Beumer – SEA Masterclasses
Door middel van de wekelijkse webinars hoop ik de deelnemers feeling te laten krijgen bij de techniek achter Google Ads en inzicht te geven in de potentie die er ligt.
Indien wenselijk kunnen deelnemers als vervolgstap gebruik maken van de SEA Masterclasses videocursus. In deze cursus, leer je stap voor stap om zelf een succesvolle omzetmachine te bouwen.
Uiteraard kun je er ook voor kiezen om enkel deel te nemen aan de gratis webinars.”

Wat houdt de SEA Masterclasses allemaal in eigenlijk?
De ‘SEA Masterclasses’ cursus leer hoe je aan de hand van 50 video’s om op het juiste moment, op het juiste tijdstip en aan de juiste bezoekers je advertentie gaat laten tonen. Je gaat leren hoe je Google Ads op de juiste manier inzet aan de biedingen op zoekwoorden en richtlijnen van een advertentie.
Ook ga je leren hoe je een Google Ads account op de beste manier in de basis goed staat. Hoe krijg je gratis advertentietegoed?
De missie is uiteindelijk om met Google Ads een omzetmachine te gaan realiseren met jouw shop. Uiteindelijk hanteren ze van een succesvolle Google Ads account aan de volgende 4 punten, (waarin ze absoluut gelijk in hebben):
– Een gedegen strategie
– Een goede structuur
– Een creatief brein
– Het juiste gereedschap
Er is ontzettend veel theorie te vinden over Google Ads, alleen moet het natuurlijk in de praktijk gebeuren en daar gaan heel veel studenten en ondernemers de fout in.
Inhoud SEA Masterclasses:
– Onbeperkt toegang tot de videocursus (50 video’s)
– Maandelijks een coaching-sessie
– Toegang tot de Google Community en discussieer je met anderen over de laatste ontwikkelingen
– Gratis Webinars
– Wekelijkse mailing met het laatste nieuws over Google Ads en Tips & Tricks
Totale waarde: € 1795,-
Normale prijs: € 1000,-
Ontdek de gereduceerde prijs van de SEA Masterclasses
Welke lessen krijg je tijdens de ‘SEA Masterclasses’?
De ‘SEA Masterclasses’ bestaat uit 6 modules en 50 lessen (video’s). De lessen kan variëren van 15 tot 60 minuten duren, de lessen zijn ook heel erg praktijk gericht. Na elk hoofdstuk is er een feedback moment en krijg je hulp van de toegewezen coach.
Daarnaast kun je dus vragen stellen in de online community (dashboard omgeving) en kun je dus elke week gratis deelnemen aan de webinars. Ook krijg je na elk video of afgerond hoofdstuk vragen of opdrachten die je moet invullen.
Module 1 – Doelstellingen bepalen
In deze module ga je je Google Ads account inrichten vanaf het begin tot eind, en wat wil je uiteindelijk bereiken qua omzet? Wat zijn je doelstellingen met je bedrijf/shop? En welke kanalen wil je gaan gebruiken?
Lesstof Module 1
– Wat wil je bereiken met Google Ads?
– Hoe wil jij je succes behalen?
– Hoeveel budget is er nodig om deze doelen te behalen?
– Wat is het break-even point?
– Wanneer willen we het break-even en de doelstellingen behalen?
– Wat mag een offerte aanvraag maximaal kosten?
– Wat mag een order maximaal kosten?
– ROAS Berekenen
– CPA Berekenen
Extra:
– De funnel: in welke fase van de funnel ga je adverteren
– Hoe werkt de Google Ads veiling? Hoge posities voor lage klikprijzen
– Wat vindt Google relevant? En hoe profiteer je daarvan van het maximale
In Module 1 wordt er o.a. behandeld hoe je CPA & ROAS gaat bepalen binnen Google Ads, check de video hieronder
Module 2 – Meten is weten
Je weet wat je doelstellingen zijn, in deze module ga je leren hoe je dat precies goed mogelijk gaat meten.
Deze volgende stappen moet worden doorgenomen voordat je gaat beginnen met adverteren via Google Ads.
Lesstof Module 2
– Gmail account aanmaken
– Google Analytics account aanmaken
– Google Ads account aanmaken
– Ads/Analytics account koppelen
– Google Tag Manager aanmaken
– Trackingcodes genereren en aanmaken
– E-commerce statistieken instellen
– Harde en zachte doelen instellen
– Wat zijn attributiemodellen
– Attributiemodellen kiezen
– Bank refferals uitsluiten
– Standaard uitsluitingen lijst instellen
– Het meten van telefoongesprekken door middel van Adcalls
– Het meten van offline winkelbezoekers die via de ads in contact zijn gekomen
In Module 2 ga je leren hoe je de metingen in gaat stellen voor Google Ads en zowel voor Google Analytics, check de video hieronder:
Module 3 – Marktonderzoek en strategiebepaling
Zijn de doelen die je voor ogen hebt haalbaar? Hoe zien de zoekmachine cijfers eruit?
Google geeft je een uitgebreide set tools waarmee je markt inschattingen kunt gaan doen.
In module 3 ga je het volgende behandelen:
Lesstof Module 3
– Zoekvolume in de Google zoekmachines inschatten
– Hoe zoekt mijn doelgroep in de aankoopfase?
– Zoekwoorden onderzoek doen
– Werken met Google Trends
– Structuur van het Google Ads account bepalen
– Website analyseren en verbeteren
– Signaleren
– Omzetpotentie berekenen
– Strategie bepalen
– Strategie en structuur vertalen naar juiste campagne
– Gebruik van de Google Ads Editor
In module 3 ga je o.a. leren hoe je een marktonderzoek gaat doen, welke trends spelen nu in de Google zoekmachine? Bekijk hieronder de video
Module 4 – Campagne opzet
Nu de onderzoeksfase is afgerond en er een goede strategie is opgebouwd ga je in deze module de campagnes opzetten. Je gaat leren om verschillende campagnes op te bouwen in je Google Ads account:
Lesstof Module 4
– Shopping campagnes opzetten
– Search campagnes opzetten
– Remarketing campagnes opzetten
– DSA Campagnes opzetten
– Advertenties maken
– Responsive Ads
– Uitgebreide Ads
– Extensies opzetten
– Zoekwoorden Exact + Breed
– Welke biedstrategieën zijn er?
– Klikken maximaliseren
– Aantal conversies maximaliseren
– Doelvertoningspercentage
– Handmatige CPC
– ROAS en CPA meten
In module 4 ga je o.a. behandelen hoe je het beste een Google Ads campagne gaat opzetten, check de video:
Module 5 – Analyseren en optimaliseren
Nadat de eerste weken van je live campagnes erop zitten, is het nu tijd voor de analyse.
Wat zijn de resultaten? Aan de hand daarvan gaan je campagne(s) optimaliseren:
Lesstof Module 5
– Welke Keywords ga je optimaliseren?
– Advertentiegroepen uitbreiden
– Negatieve keywords toevoegen en uitsluiten
– Biedingen verhogen en verlagen
– Producten uitbreiden en uitsluiten
– Productcategorieën opsplitsen of loskoppelen
– Optimalisatiescore verbeteren
– Aanbevelingen toepassen
– Doelgroepen toevoegen en inzien
In module 5 ga je dus leren hoe je Google Ads campagne volledig optimaliseert:
Module 6 – Machine learning
Inmiddels weet Google ook al veel over je bezoekers die op je website komen.
In deze laatste module ga je leren hoe je slim gaat bieden zodat de bezoekers uiteindelijk tot een conversie overgaan.
Lesstof Module 6:
– Wat is slim bieden?
– Hoe werkt slim bieden?
– Wat weet Google allemaal van de bezoekers?
– Responsive Ads
– Slimme biedstrategieën
– DSA
– Smart Shopping
– Doelgroepen en interesses
In module 6 gaat Matthijs hoe je slim gaat bieden binnen Google Ads, check deze relevante video:
Ben je er nog niet uit wat Google Ads is? Lees het hier
SEA Masterclasses Coaches
In de SEA Masterclasses wordt je door 1 van de coaches gekoppeld die heel veel ervaring hebben in Google Ads.
Ze beheren meer dan 1000+ Google Ads accounts met mediabudgetten die oplopen tot €50.000,- per maand.
Deze 4 coaches zijn het gezicht van de videocursus, zullen content delen in de community en al je vragen beantwoorden.
Als je eenmaal de SEA Masterclasses hebt gekocht moet je inloggen in een dashboard omgeving, waarbij maandelijks nieuwe content wordt geplaatst en blijf je up-to-date bij de laatste Google Ads ontwikkelingen.

SEA Masterclasses Ervaringen

Veel gestelde vragen over SEA Masterclasses cursus
Voor wie is deze SEA Masterclasses (video)cursus bestemd?
– Deze Google Ads cursus is bedoeld voor iedereen die zijn kennis wil verrijken met het advertentiekanaal, zodat je niet een marketingbureau hoeft in te schakelen.
Is uitermate geschikt voor ondernemers, marketing managers en studenten.
Waarom zou je voor deze Google Ads cursus moeten gaan kiezen?
Er zijn op dit moment heel weinig Google Ads cursussen waarin de theorie en praktijk wordt behandeld. En er zijn zoveel mogelijkheden binnen Google Ads dat het niet binnen een paar dagen uit te leggen is. En deze cursus is ook echt bedoeld dat je een specialist wordt binnen Google Ads. Je kunt als je Google Ads onder de knie hebt solliciteren bij grote bedrijven, of natuurlijk zelf ondernemen met een E-commerce of webshop!
Hoe vaak heb ik contact met mijn coach?
Als je de cursus hebt aangeschaft wordt er een coach aan jou toegewezen, waarmee je kunt gaan sparren wat wel en niet beter kan voor je website. 1x per maand is die mogelijkheid beschikbaar in de eerst komende 3 maanden. Daarna wordt je toegevoegd in de SEA Masterclasses community waarin je vragen kunt stellen die beantwoord zullen worden door andere leden van de community of 1 van de coaches.
Wordt je officieel gecertificeerd?
Nee, je wordt niet officieel gecertificeerd. Dit kan alleen via het partner platform van Google zelf. De inhoud van de materie en de ervaring naarmate je die in deze cursus opdoet zorgen er wel echt voor dat je de certificaten van Google eenvoudiger behaald gaan worden.
Maar wat als de SEA Masterclasses cursus mijn niet bevalt na een paar dagen?
Dan krijg je binnen 14 dagen netjes je geld terug
Mijn persoonlijke ervaring
Zelf heb ik mijn Google Ads certificaat behaald via Competence Factory, maar ik heb een aantal video’s gezien van deze cursus en ik moet zeggen dat dit veel en veel waardevoller is.
Waarom? Omdat de theorie en praktijk uiteindelijk een heel groot verschil in maakt.
Je kunt Google Ads niet binnen 2 dagen compleet begrijpen, alleen van theorie.
Daarvoor zijn er teveel mogelijkheden, en ik zie nu alweer veel meer nieuwe updates binnen Google Ads!
Als jij graag wilt verdiepen in Google Ads die graag de theorie en praktijk goed wilt leren begrijpen, raad ik je deze cursus zeker aan!
Matthijs Beumer weet zeker wel waar die over praat en ik kan het je echt aanraden!

Wil jij ook de SEA Masterclasses kopen?
Je hebt nu dus mijn gehele Review gelezen over de ‘SEA Masterclasses’ en ik kan je zeker aanbevelen om deze cursus te gaan volgen!
Hoe je dus vanaf het begin tot eind Google Ads gaat leren begrijpen, hierdoor hoef jij absoluut geen kennis of ervaring nodig te hebben.
Deze cursus is (nog) voor een geweldige prijs om mee te beginnen.
Andere Google Ads cursussen praat je gauw al over €2000,- dus laat je deze kans niet aan je voorbij gaan!
Denk er goed over na en laat een reactie hier achter.
Veel succes!

Schrijf je in en ontvang gratis het E-book ‘Domineren in Google’
Klik op de knop hieronder en ontvang ook de hoogste kortingsprijs voor de ‘SEA Masterclasses’ cursus!
Schrijf je in en ontvang waardevolle tips en informatie over de SEA Masterclasses
Mis deze geweldige info over de SEA Masterclass niet! Schrijf je in en ontvang deze geweldige Bonussen: Gratis E-Book:'Domineren in Google', Gratis Hoofdstuk 1, Bonusvideo's, Google Ads Advertentietegoed en een Unieke Kortingscode. Check na inschrijving evt de Ongewenste/Spam mailbox

Lees dit ook:
E-Commerce
Lees mijn uitgebreide review over de Bol Masterclass van Jia Ruan
Wie is Jia Ruan eigenlijk?
Wil jij starten met E-Commerce?
Hoe start je met verkopen op Bol.com?
Affiliate Marketing
Lees mijn uitgebreide review over de Affiliate Marketing Revolutie
Wie is Jacko Meijaard?
Wil jij starten met Affiliate Marketing?
Social Media Marketing Bureau
Lees mijn uitgebreide review over de Agency Masterclass van Mitchell Weijerman
Lees mijn uitgebreide review over de SMMB Masterclass van Boyd Hoek
E-mail marketing
Lees mijn uitgebreide review over Enormail
Overig
Wie is Team Unstoppable?